|
Możliwości systemu CBI E-ANKIETA.PL
prezentujemy przez demonstracyjne badania ankietowe umieszczone
poniżej.
Przykładowe badanie rynku:
kliknij
Przykładowe badanie ankietowe
wewnątrz firmy: kliknij
Przykładowy kwestionariusz ankietowy
klientów Banku: kliknij
Przykładowy kwestionariusz oceny
okresowej pracownika: kliknij
Przykładowy kwestionariusz badania
bezpieczeństwa IT: kliknij
Przykładowe badanie satysfakcji
klientów: kliknij
Przykładowa prezentacja
wyników ankiety dla wybranego pytania: kliknij
|
|
|
| |
Produkt CBI może pomóc działom takim jak:
|
Sprzedaż (Sales) |
|
Marketing |
|
Obsługa klienta |
|
Wsparcie klienta |
|
Serwis |
|
Helpdesk |
|
kierownikom czy właścicielom firm |
Dzięki naszemu produktowi można przenieść papierowe formularze i kwestionariusze do wersji elektronicznych, aby zbierać informacje w bazie danych, aby zautomatyzować ich późniejesze przetwarzanie oraz zminimalizować ręczną obróbkę i wprowadzanie.
Market Reasearch, Consumer Research
Przeprowadzanie ankiet za pośrednictwem Internetu jest metodą o relatywnie niskich kosztach własnych na okresowe, stałe monitorowanie trendów na rynku lub zachowań konsumenckich. Przeprowadzanie badań wśród klientów lub firm kupujących towar / usługę z fragmentu rynku na którym prowadzona jest działalność operacyjna Państwa firmy pozwoli na zdobycie wiedzy i odpowiedzi na wiele z podstawowych i krytycznych tematów.
Przykładowo:
|
dlaczego klienci kupują produkty / usługi ? |
|
czym się kierują przy wyborze dostawcy ? |
|
jakie są ich plany zakupowe w przyszłości ? |
Przygotowanie poprawnie sformułowanych pytań kwestionariusza może przynieść wiedzę na temat opinii dotyczące preferencji oraz dać odpowiedź na pytania :
|
sensu wprowadzenia nowych, alternatywnych opakowań produktu |
|
świadomości marki / produktu / firmy |
|
reakcji na wprowadzenie nowych produktów |
|
oczekiwań dotyczących rozwoju produktów i usług |
Podczas badania można zebrać informacje dotyczące konkretnego klienta (wiek, płeć, poziom dochodów, wykszatłcenie, lokalizacja, miejsce dokonywania zakupów) co pozwoli później na lepsze dostosowywanie produktów do potrzeb i wymagań danej grupy konsumentów jak również na lepsze przygotowywanie kampanii reklamowych i akcji promocyjnych.
Customer satisfaction
Większość firm stanowczo oświadcza iż w wierzy w świetną obsługę klienta jako drogę do sukcesu. Niewiele jednak z nich wdraża odpowiednie systemy aby tego dokonać i wprowadzić w życie. Dostarczanie wysokiej jakości obsługi klienta oznacza z jednej strony poznanie i zrozumienie potrzeb klienta oraz znalezienie drogi weryfikacji opinii klienta na temat tego czy otrzymuje produkt którego oczekiwał ze strony firmy.
Badania ankietowego online CBI pozwolą zdobyć odpowiedź na powyższe pytania.
| |
|