|
Możliwości systemu CBI E-ANKIETA.PL prezentujemy przez demonstracyjne badania ankietowe umieszczone
poniżej.
Przykładowe badanie rynku:
kliknij
Przykładowe badanie ankietowe
wewnątrz firmy: kliknij
Przykładowy kwestionariusz ankietowy
klientów Banku: kliknij
Przykładowy kwestionariusz oceny
okresowej pracownika: kliknij
Przykładowy kwestionariusz badania
bezpieczeństwa IT: kliknij
Przykładowe badanie satysfakcji
klientów: kliknij
Przykładowa prezentacja
wyników ankiety dla wybranego pytania: kliknij
|
|
|
| |
Produkt CBI może pomóc działom kadr, kierownikom czy właścicielom firm działającym w obszarze zarządzania personelem (human capital).
Dzięki naszemu produktowi można przenieść papierowe formularze i kwestionariusze do wersji elektronicznych, aby zbierać informacje w bazie danych, aby zautomatyzować ich późniejsze przetwarzanie oraz minimalizować ręczną obróbkę i wprowadzanie danych.
Nikt tak dobrze nie zna twojej organizacji jak twoi pracownicy. Pracownicy tworzą przecież organizację i są jego najważniejszym kapitałem. Naturalnym wydaje się iż bez pytania pracowników o zdanie nie można wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom.
Badania ankietowe online CBI dają szybką odpowiedź na poniższe kwestie:
|
Badanie zadowolenia pracownika |
|
Badanie opinii pracownika (na dany temat, modernizację, nowość itp.) |
|
Badanie dotyczące organizacji w firmie |
|
Badanie dotyczące klimatu panującego w firmie |
Badania online CBI pozwolą zebrać opinie pracowników, dzięki którym będzie można podnieść jakość, produktywność, oraz obsługę klienta.
Niewątpliwą wartością dodaną do prowadzonych wśród pracowników badań jest fakt iż pytając pracowników o zdanie w różnych tematach a później działając na podstawie otrzymanych informacji - dajemy im do zrozumienia że są najważniejszą wartością dla firmy.
Szczególnym przykładem w tym zakresie są badania 360 stopni - cykliczne badania mające na celu zebranie opinii o pracownikach / grupach pracowników, dzięki którym możliwe jest podniesienie jakości pracy, działania pracowników / grup pracowników, efektów przez nich osiąganych. Ten stosunkowo nowy element zarządzania, często stosowany w dużych organizacjach, może być wyjątkowo skuteczny pod warunkiem dobrego przygotowania oraz konsekwencji we wprowadzeniu.
| |
|